Język: PolskiEnglish

Waluta:

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

sklepu internetowego PokojRozkoszy.pl (dalej „Sklep”)

§ 1 Kwestie ogólne

1. Właścicielem serwisu PokojRozkoszy.pl jest:

YOURSTYLE.PL
RADOSŁAW OCIEPKA
Brzezina 18
44-177 Chudów
POLSKA
NIP: 969-134-75-14

2. Klientami w rozumieniu wskazanego regulaminu, są wszystkie osoby dokonujące zamówienia w Sklepie za pomocą strony internetowej Sklepu, jak również telefonicznie.
3. Zamówienia za pomocą strony internetowej Sklepu można dokonywać zarówno po uprzednim zarejestrowaniu konta jak i bez rejestracji.
4. Materiały zawarte na stronie zawierają treści o charakterze erotycznym. Przeglądanie oferty, korzystanie z mechanizmów portalu, w szczególności składanie zamówień jest dozwolone wyłącznie dla osób pełnoletnich.
5. Towar zawsze wysyłamy w dyskretnym opakowaniu, bez żadnych oznaczeń mogących sugerować zawartość przesyłki.
6. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe. Sklep jest zobowiązany dostarczyć towar pozbawiony wad.
7. Sklep może organizować czasowe promocje lub wyprzedaże. Realizacja zamówień w ramach tych akcji sprzedażowych następuje według kolejności składanych zamówień, do wyczerpania towaru objętego promocją lub wyprzedażą.
8. Wszystkie ceny wskazywane na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto (zawierają VAT).
9. Na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT. Faktura wysyłana jest drogą elektroniczną, chyba że Klient wyraźnie zaznaczy, że chciałby otrzymać fakturę w wersji papierowej.

§ 2 Składanie zamówień online

za pomocą strony internetowej Sklepu

1. Klient kompletuje zamówienie wybierając z katalogu znajdującego się na stronie internetowej Sklepu produkty oferowane do sprzedaży. Wkładanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku „dodać do koszyka” pod zdjęciem artykułu a akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie”. Kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie” oznacza obowiązek zapłaty za zamawiane towary i koszty przesyłki.
2. Klient może opisać dodatkowo w polu „komentarz” swoje zamówienie. W takim przypadku Sklep dołoży wszelkich starań, aby dołączyć do zamówienia wszystkie uwagi zgodnie z intencją Klienta. Klient może wskazać preferowaną godzinę dostawy.
3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niezgodności pomiędzy treścią uwag Klienta dotyczącymi zamówionego towaru czy sposobu/terminu jego dostarczenia, jeżeli towar i okoliczności jego dostarczenia będą zgodne ze złożonym zamówieniem i niniejszym Regulaminem.
4. Klient ma prawo w każdym momencie na wgląd i poprawę swoich danych osobowych lub zgłoszenie do obsługi Sklepu żądania o zaprzestanie przetwarzania jego danych.
5. Realizacja zamówień w Sklepie jest trzyetapową:
5a. pierwszy etap następuje poprzez poinformowanie Klienta na wskazany adres mailowy o złożeniu zamówienia.
5b. w drugim etapie Klient otrzymuje informację o przyjęciu zamówienia;
5c. trzeci etap – to e-mail informujący o wysłaniu zamówionego towaru.
6. Klient ma prawo anulować zamówienie przed jego realizacją, tj. wysłaniem zamówionego towaru. Po realizacji zamówienia Klient może natomiast skorzystać z „Procedury zwrotu towaru”.
7. Koszt dostawy podany jest w cenniku usług i zawsze wyświetlany podczas składania zamówienia. Wysłanie potwierdzenia zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem wybranego kosztu dostawy.
8. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Stanowi ją zamówienie złożone przez Klienta. Zastrzegamy, iż asortyment oraz ceny poszczególnych produktów mogą ulec zmianie w czasie od złożenia zamówienia do chwili zawarcia umowy. E-mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji stanowi przyjęcie oferty według treści oświadczenia złożonego przez Sklep i decyduje o chwili zawarcia umowy. Od momentu zawarcia umowy informacja o jej istotnych elementach, tj. o asortymencie i cenie wiąże Klienta.
9. W przypadku, braku możliwości skompletowania złożonego zamówienia z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, pracownicy realizujący zamówienia będą kontaktować się z Klientem e-mailowo lub telefonicznie w celu zaproponowania innego towaru.

§ 3 Składanie zamówień przez telefon

1. Klient może złożyć zamówienie telefonicznie dzwoniąc na numery wskazane na stronie internetowej Sklepu i wybierającz katalogu znajdującego się na stronie internetowej Sklepu produkty oferowane do sprzedaży. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
2. Po wybraniu produktów Klient zostanie poproszony o podanie adresu email, na który przesłana mu zostanie treść proponowanej umowy. Zamówienie zostaje złożone (umowa zostaje zawarta) jeżeli klient w drodze emailowej, w odpowiadając na przesłany email, potwierdzi zawarcie umowy.
3. W przypadku, braku możliwości skompletowania złożonego zamówienia z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, pracownicy realizujący zamówienia będą kontaktować się z Klientem e-mailowo lub telefonicznie w celu zaproponowania innego towaru.
4. W przypadku zadeklarowania chęci odbioru osobistego towaru i płatności przy odbiorze, Klient może zadeklarować również, że potwierdzi pisemnie treść umowy przy odbiorze produktów. Wówczas nie będzie konieczne podawanie adresu email i wysyłanie proponowanej treści umowy przez Sklep, a ewentualna dalsza komunikacja z Klientem będzie się odbywała drogą telefoniczną.  

§ 4 Sposoby płatności i realizacja zamówienia

1 Sklep oferuje sposób płatności z góry przelewem, za pomocą serwisu „PayU” lub przelewem na podany rachunek bankowy ; w przypadku wysyłki zagranicznej płatność z góry jest to jedyna dostępna forma płatności;
1a. Sklep oferuje sposób płatności  przy odbiorze towaru.
2. Sklep dostarcza zamówione produkty poprzez wysłanie przesyłki na podany przez Klienta adres. Koszty przesyłki w zależności od wybranego sposobu dostarczenia (kurier DPD, Poczta Polska albo paczkomaty InPost) są podawane przy składaniu zamówienia; wysyłka zagraniczna jest możliwa jedynie pocztą lub kurierem.
3. Przy zamówieniu w kwocie co najmniej 199 zł Klient może skorzystać z darmowej dostawy.
4. Możliwy jest również odbiór osobisty, w tym także połączony z płatnością przy odbiorze.
5. Klient w przypadku wybrania sposobu płatności z góry przelewem jest zobowiązany do zapłaty za zakupiony towar, w tym koszty dostawy w ciągu 14 dni od zawarcia umowy.
6. Sklep może anulować zamówienie (rozwiązać umowę):
6a. jeżeli płatność z góry przelewem nie zostanie zrealizowana w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy,
6b. w przypadku wysyłki towaru i płatności przy odbiorze, jeżeli towar zostanie zwrócony do Sklepu na skutek jego nie odebrania przez Klienta,
6c. O anulowaniu zamówienia Klient zostanie poinformowany na podany przez siebie adres e-mail.
7. Uwaga: w nagłych przypadkach braku towaru Sklep zastrzega sobie prawo przystąpienia do realizacji zamówienia z maksymalnie kilkudniowym opóźnieniem. W takim wypadku Klient zostanie poinformowany o opóźnieniu na podany przez Klienta adres email.
8. W razie niezgodności otrzymanych produktów ze złożonym zamówienie prosimy o niezwłoczne powiadomienie o tym Sklepu.

§ 5 PROCEDURA ZWROTU TOWARU

Wszystkim naszym Klientom przysługuje prawo do zwrotu zakupionego w Sklepie towaru w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny.

1. Produkt nie powinien być używany (może być otworzony, wypróbowany, ale nie może być na nim żadnych śladów używania). Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
2. Zwrot nie przysługuje w przypadku zakupu produktów, które są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to większości produktów oferowanych przez Sklep.  
3. W przesyłce zwrotnej muszą być wszystkie elementy, które zostały dostarczone Klientowi (dodatkowe akcesoria do produktu, gratisy itd.) W przypadku braku tych elementów, od kwoty zwrotu będzie odliczany ich koszt zgodnie z cennikiem na stronie Sklepu.
4. Podstawą do uznania zwrotu jest poinformowanie Sklepu o odstąpieniu od umowy. Dla zachowania terminu do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) wystarcza wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Odstąpienie od umowy może to być dokonane przez umieszczenie w przesyłce, w której towar jest zwracany oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy, według wzoru znajdującego się poniżej. Wzór oświadczenia jest dostępny również drogą emailową, sklep@pokojrozkoszy.pl

§ 6 Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?

1. Jeżeli spełnione są w/w warunki zwrotu, należy zapakować bezpiecznie otrzymane produkty. Prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu.
2. Przesyłkę należy dostarczyć na adres:

Sklep, ul. Brzezina 18, 44-177 Chudów

3.Zwrot zakupionego towaru należy dokonać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieni od umowy kupna-sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli klient odeśle towar przed upływem tego terminu.  
3a. Uwaga! Koszt wysłania przesyłki ze zwracanym towarem pokrywa osoba zwracająca!
3b. Uwaga! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

§ 7 Jak sklep dokonuje zwrotu płatności?

1.W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep.
2. Zwrot płatności powinien nastąpić nie później niż 14. dnia od dnia, w którym otrzymamy  oświadczenie Klienta o odstąpieniu od umowy.  Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta przy płatności za zwracany towar, chyba że uzgodniony zostanie wyraźnie inny sposób zwrotu płatności.      
3.Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  

§ 8 FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

YourStyle.pl
Brzezina 18
44-177 Chudów



Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy (prosimy również o podanie numeru zamówienia) ...............................................................................................................................................,

Data zawarcia umowy................................................., data odbioru .........................................


Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................

 

…………………………………………

Podpis

 

 

PROCEDURA REKLAMACJI PRODUKTU 
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać w drodze e-mailowej na adres: sklep@pokojrozkoszy.pl

 

§ 9 Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady 

1. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi za wady towaru na zasadach określonych przez obowiązujące w tym zakresie przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
3. Wada produktu będzie usuwana poprzez jego wymianę albo naprawę (usunięcie wady), chyba, że będą zachodzić przewidziane prawem okoliczności skutkujące obniżeniem ceny z powodu wady albo rozwiązaniem umowy w wyniku odstąpienia przez Klienta.
4. Po zgłoszeniu przez Klienta reklamacji, skontaktujemy się i poinformujemy o sposobie jej załatwienia.  
5. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć (odesłać lub dostarczyć osobiście) wadliwą rzecz na adres:

YourStyle.pl
Brzezina 18
44-177 Chudów


Po doręczeniu wadliwej rzeczy przystępujemy do bezpłatnej naprawy bądź wymiany towaru. Termin realizacji reklamacji to maksymalnie 30 dni roboczych.

§ 10 Gwarancja

1. Produkt może posiadać gwarancję producenta lub importera. Szczegółowe warunki gwarancji, w tym czas jej obowiązywania są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta i załączonej do produktu.
2. Jeżeli uprawienia z tytułu rękojmi na dany produkt nie wygasły, a na ten produkt została udzielona gwarancja, Klient składając reklamację może skorzystać z jednej lub drugiej możliwości, zaznaczając wyraźnie, z którego prawa korzysta. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt ze Sklepem.

 

§ 11 Dane osobowe

 

Informujemy, że administratorem Twoich danych jest

 

YOURSTYLE.PL RADOSŁAW OCIEPKA
UL. BRZEZINA 18
44-177 CHUDÓW
NIP: PL9691347514

która jako właściciel portalu PokojRozkoszy.pl świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.

 

Jak możesz się z nami skontaktować?

 

e-mailem na adres: sklep@pokojrozkoszy.pl

telefonicznie:  888 509 704


Jakie masz prawa?

 

1. dostępu do Twoich danych,

2. ich poprawiania,

3. żądania ich usunięcia,

4. ograniczenia przetwarzania,

5. przenoszenia Twoich danych.


Jakie dane pobieramy i przetwarzamy?
 

W celu realizacji zamówienia mogą być pobierane następujące dane: nazwa firmy, imię i nazwisko, adres korespondencyjny, dane fakturowe oraz numer telefonu i adres e-mail.

 

Co zrobić, gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi?

Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego.

 

Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzany?

 

1. Wykonania umowy o założenie konta w portalu PokojRozkoszy.pl;

2. Marketingowym, realizowanym na podstawie Twojej dodatkowej zgody za pomocą wiadomości wysyłanych na Twój adres e-mail;

3. Jeżeli korzystasz także z naszego sklepu, przetwarzamy Twoje dane, aby zrealizować zawieraną przez nas umowę sprzedaży i dostarczyć do Ciebie zamówiony towar. Jeżeli zdecydujesz, że chcesz otrzymać fakturę VAT, co stanowi bezpośrednie następstwo zawarcia umowy sprzedaży towaru oferowanego w ramach naszego sklepu, dane będziemy przetwarzać także w tym celu.

 

Czy musisz podawać nam swoje dane?

 

Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziesz jednak mógł założyć konta w sklepie i dokonać zakupu.

 

Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

 

1. Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w 2 sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO.

 

2. W ramach sklepu, podstawą naszego działania jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

 

3. Jeżeli wyrazisz zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych również na Twój adres e-mail to podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.

 

Komu przekażemy Twoje dane?

 

Twoje dane w ramach portalu PokojRozkoszy.pl przetwarzamy samodzielnie, jak i przekazujemy je do następujących odbiorców:

 

1. Podmiotom zajmującym się hostingiem dla nas;

2. Dostawcom narzędzi do:

a) analityki ruchu na stronie,

b) prowadzenia marketingu, wysyłki newsletterów.

 

Jeżeli jednak dokonasz zakupów w naszym sklepie internetowym, przekażemy Twoje dane w zależności od wybranego przez Ciebie modelu zakupu:

 

1. Kurierom realizującym dostawy ze sklepu internetowego PokojRozkoszy.pl (Dane udostępnione przez Ciebie nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim z wyjątkiem firm kurierskich pośredniczących w realizacji zamówienia (InPost S.A., InPost Paczkomaty Sp. z o.o., InPost Express Sp. z o.o., DPD Polska Sp. z o.o., Poczta Polska s.a.) wyłącznie w celu realizacji zamówienia (dostarczenia przesyłki). Ponadto odbiorcami danych mogą zostać tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.)

2. Operatorom płatności dostępnych na naszej stronie;

 

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?

 

Przez czas:

 

1. Trwania umowy o założenie konta w portalu oraz czas niezbędny do wykazania wykonania tej umowy, czyli długość terminu przedawnienia roszczeń;

2. Niezbędny dla realizacji obowiązków księgowych związanych z odrębnymi przepisami prawa, a także przez czas odpowiadający długości terminu przedawnienia roszczeń związanych z zakupionym towarem, jeżeli dokonasz zakupu w ramach sklepu internetowego;

3. Prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na Twój adres e-mail. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem.